ПОПЕРЕДЖЕННЯ клієнтам – фізичним особам при користуванні послугою отримання споживчого кредиту «Кредитна картка»
Послуга надання АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Банк) споживчих кредитів за програмою кредитування «Кредитна картка» надається Банком клієнтам-фізичним особам на умовах Договору банківського обслуговування.
Договір банківського обслуговування (далі – Договір) є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль», тарифів Банку та заяви про надання кредиту «Кредитна картка».
У разі невиконання або неналежного виконання клієнтом кредитних зобов’язань, встановлених Договором, клієнт несе відповідальність згідно з законодавством України та умовами Договору.
Так, за прострочення виконання клієнтом будь-яких грошових зобов‘язань за кредитом, клієнт має сплатити на вимогу Банку неустойку у розмірі 1% (один відсоток) від суми простроченого платежу, але в будь-якому випадку не менше 50 (п’ятдесяти) гривень.
Також, у разі неповернення клієнтом кредиту в останній день строку кредиту, клієнт має сплатити Банку проценти (як відповідальність за порушення грошового зобов'язання згідно статті 625 Цивільного кодексу України) у розмірі від 0,000001% до 48,00% річних.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги надання споживчого кредиту (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про надання кредиту «Кредитна картка» в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом.
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.